Tentangku

Photobucket
18, Damai Street
If you can't take me at my worst,
you don't deserve me at my best.
Jika kau tidak dapat menerima keburukanku,
kau tidak layak menerima yang terbaik tentangku.

Laman Bicara

...

Terbaik

nurfaliha
bart
kamal
cikinto
kodoks
manutd
jom buat duit
buat pencinta sejarah
Lathef Mutalib

Create Your Badge


Koleksi

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
March 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009


Credits

Lathef and Wife
Photobucket
Ramai kerrr?

Layannn..

KENURI OH KENURI
Monday, December 14, 2009

wiken lepas banyak sungguh kenduri kahwin..dalam 2hari aku kena 7 kenduri.suma aku p.memang perut sengkak diisi makanan sesaja.ekeke.makin bertambah la berat badan aku.td masa p timbang kat gym pun,naik almost 1kg.sekarang sudah 80.3kg..pertama kali dalam sejarah aku cecah lebih 80kg.dasat sungguh!

wiken ni plak kenduri rose kat N9.tataw la dapat p ka dak.kalo pegi pun naik bus,susah plak nak bawak bini.maklumlah orang mengandung.tadi pun MA yang cek dia kat klinik tuh pun buleh plak duk wat gempaq kat dia kes sawan mengandung.dah td balik pening pala.tdoq ja.risau terkena sawan tu la tuh.hampehnya MA.lain kali jgn la duk cerita benda2 mcm tuh kalo dah blum terkena.orang ngah ngandung kan mudah runsing.bgtau ja la "kalo ada tanda2 sekian2 nih,terus p jumpa doktor cek baby,utk check-up lanjut.utk kesihatan baby".tadak la bunyi bahaya sangat kalo ayat camnih..

p/s : tahniah buat pasukan bola sepak Malaysia sebab berjaya ke final sukan sea.