Tentangku

Photobucket
18, Damai Street
If you can't take me at my worst,
you don't deserve me at my best.
Jika kau tidak dapat menerima keburukanku,
kau tidak layak menerima yang terbaik tentangku.

Laman Bicara

...

Terbaik

nurfaliha
bart
kamal
cikinto
kodoks
manutd
jom buat duit
buat pencinta sejarah
Lathef Mutalib

Create Your Badge


Koleksi

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
March 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009


Credits

Lathef and Wife
Photobucket
Ramai kerrr?

Layannn..

MALAS
Saturday, November 07, 2009

sebenarnya banyak ja benda aku nak tulis.idea bercambah cuma lately nih aku rasa malas nak berblogging..maybe sbb letey sama kot.byk sgt aktiviti mgu nih..dari aktiviti sukan sampai la ke aktiviti mencari rezki..merata aku merantau dlm minggu nih..haih bakal anakku,tgklah betapa bersungguhnya ayahmu mencari rezki ;)

btw,masa aku bukak forum hkc td,ada la aku jumpa 1 blog menarik.blog tentang sejarah.byk fakta yang kita tak tahu ada dlm nih.kalo berminat or boring2,leh la layan web nih http://sejarahnagarakedah.blogspot.com/ ..very interesting.

pagi td b4 kuaq mai kedai,dan la tgk crita P Ramlee..keluara 69.dah byk kali tgk.cuma td tertengok part ramlee kena halau kuaq dr rumah.sekupang pun tadak.mintak tlg dr kawan2,kawan2 plak cabut lari..mcm 2 la dunia kan.ramai kawan waktu senang tapi waktu susah?

p/s:bersyukur dpt ramai kawan yang sanggup susah bersama.insyaAllah nanti kita senang bersama-sama