Tentangku

Photobucket
18, Damai Street
If you can't take me at my worst,
you don't deserve me at my best.
Jika kau tidak dapat menerima keburukanku,
kau tidak layak menerima yang terbaik tentangku.

Laman Bicara

...

Terbaik

nurfaliha
bart
kamal
cikinto
kodoks
manutd
jom buat duit
buat pencinta sejarah
Lathef Mutalib

Create Your Badge


Koleksi

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
March 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009


Credits

Lathef and Wife
Photobucket
Ramai kerrr?

Layannn..

Biggest Regret?
Thursday, November 12, 2009

Semalam bosan2 duk main game interview me dekat facebook..biasalah,bila hari2 ngadap internet,duk ngadap web yg sama so bosan lah.main la game interview tuh.ada la 1 soalan nih,"what is your biggest regret?"..aku sure dalam hidup setiap orang pasti ada satu benda yg dikesalkan dalam hidup.sama da "kenapa la aku buat mcm 2 dulu" or "kenapa la aku xbuat mcm 2 dulu".

kita samada akan menyesali perbuatan yang kita telah lakukan,keputusan yg telah kita ambil ataupun perbuatan yang kita rasa patut kita lakukan tapi kita tidak lakukan.paham?or konpius?ekeke..aku sendiri ada my biggest regret.tapi bukannya atas perbuatan yang telah aku buat tapi atas sesuatu yang aku patut buat tapi aku xbuat.hasilnya,sampai sekarang aku stil wondering apa akan jadik dlm hidup aku sekarang nih andaikata aku buat apa yg aku perlu buat dulu..

haruskah selamanya menyesali perkara sebegini atau harusnya terus menutup buku tentang hal2 yang dikesalkan?rasanya biarlah apa yg dikesalkan 2 dikenang sebagai impian yang xkesampaian dan kita seharusnya mencorak kehidupan sedia ada dengan kemas,cantik dan bermakna supaya tidak berulang lagi episod penyesalan dalam kehidupan kita.Life must go on so jika hanya hidup bersandarkan kenangan lampau semata tiada maknanya..