Tentangku

Photobucket
18, Damai Street
If you can't take me at my worst,
you don't deserve me at my best.
Jika kau tidak dapat menerima keburukanku,
kau tidak layak menerima yang terbaik tentangku.

Laman Bicara

...

Terbaik

nurfaliha
bart
kamal
cikinto
kodoks
manutd
jom buat duit
buat pencinta sejarah
Lathef Mutalib

Create Your Badge


Koleksi

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
March 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009


Credits

Lathef and Wife
Photobucket
Ramai kerrr?

Layannn..

KEHIDUPAN DAN PENGISIANNYA
Tuesday, August 18, 2009

Tahun 2009 nih mungkin tahun kembalinya selebriti2 ke pangkuan penciptaNya..Michael Jackson, Farah Fawcett, Shukery Hashim, Yasmin Ahmad, Param dan Ustaz Asri Rabbani. Entah pasaipa pemergian Michael Jackson dan Ustaz Asri begitu terasa di hati. Walaupun xpernah bertemu kedua-dua insan ini tapi rasa mcm begitu dekat.Mungkin faktor lagu-lagu depa yang buat aku rasa mcm tuh..MJ ngan lagu2 bercorak kemanusiannya sementara Ustaz Asri dengan lagu2 keTuhanannya.

Kematian MJ dan Ustaz Asri menyebabkan aku sentiasa berfikir mengenai kematian.Ari ni dah 24 tahun 4bulan dan 5hari aku hidup. makin umur berganjak makin terasa dekat dengan kematian.namun masalahnya adakah aku bersedia apabila masa utk aku sudah tiba.kalo dilihat dr segi amalan mmg sah2 aku lum bersedia.tapi kematian tak menunggu sesiapa.Ustaz Asri seniri meninggal tanpa disangka, rebah ketika di studio. Yasmin Ahmad pulak rebah ketika membuat pembentangan di TV3..

Meningati mati membuat aku rasa takut.Sebab itulah Rasulullah menyuruh kita untuk sentiasa mengingati mati,supaya kita lebih bersedia.Aku mengharapkan angin perubahan dalam kehidupan.aku mengharapkan pengisian yang lebih dalam kehidupan.aku mengharapkan kehidupan yang lebih diberkati Allah..Ya Allah Ya Tuhanku,Kau kuatkanlah hatiku dan tabahkan hatiku untuk mengikut jalanMu..Amin..

Semoga kita semua diberikan peluang untuk menemui Ramadhan tahun ini.

Al - Fatihah buat arwah papaku HAJI ABDUL MUTALIB B. C.MOOSA dan juga buat semua rakan2 seagama yang telah pergi meninggalkan kita..


Rest In PEACE