Tentangku

Photobucket
18, Damai Street
If you can't take me at my worst,
you don't deserve me at my best.
Jika kau tidak dapat menerima keburukanku,
kau tidak layak menerima yang terbaik tentangku.

Laman Bicara

...

Terbaik

nurfaliha
bart
kamal
cikinto
kodoks
manutd
jom buat duit
buat pencinta sejarah
Lathef Mutalib

Create Your Badge


Koleksi

October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
March 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009


Credits

Lathef and Wife
Photobucket
Ramai kerrr?

Layannn..

KRONOLOGI KES TELUR ,TEPUNG DAN KEK
Sunday, November 12, 2006

Kes 1 :Aiman
PLAN: alip ngan syed nya plan kalo xsilap aku.konon2 nak ajak p mapley.singgahla umah aku dulu..masa kat umah,depa ni bantai buh tepung ngan telur kat dia.lintang pukang aiman lari.zarul ngan aku kejar.aku nak baling tepung tapi angin tolak tepung 2 tekena kat aku balek..DAMMIT!!!kena sket ja la..
MASTERMIND:ALIP NGAN SYED
BENDA XLEH LUPA: helmet zarul penuh ngan tepung angkara syed..muahaha..cian dia.

KES 2 : BART
PLAN: yang ni tadak rancang2 byk2.ika mai umah,bawak kek..lepas makan,kami terus sapu kek kat dia..ligan sampai luaq nak buh kek..BAIK PUNYA TARUH!
MASTERMIND: IKA NGAN WARU
BENDA XLEH LUPA: uncle sebelah kuaq sound sbb bising..kerek ja uncle 2.pas2 aku kena cuci tilam aku sbb bart duk gentel2 badan penuh kek dia atas tilam aku..uwaaa!!!waru lak kena cuci sarung bantal dia.
p/s: gambaq bart kena kek xsempat amek ari 2.

KES 3 : WARU DAN ZARUL

PLAN : balek dr futsal, konon2 nak bergambaq.so suma nak kuaq tangkap gambaq kat depan umah.masa 2 suma pakai jersey,so zarul pun gatal tangan nak pakai jersey gak.jersey baru lak tuh..ha amek!!haha..lepas ja tangkap gambaq,terus telur singgah kat kepala dia..pas2 ngan tepung2 lak..muahaha..pasrah ja mamat tuh.waru lak konon2 terlepas la,MMG XDPT LA BEB!!dia pun kena gak..muahaha.mastermind pun kena..wakaka
MASTERMIND: WARU NGAN BAL
BENDA XLEH LUPA : jersey man u zarul yg baru beli(1st time pakai lak tuh) jadi mangsa keadaan.dah la kena teluq busuk..

KES 4 : BAL
PLAN : oleh kerana takut bal leh budget dia nak kena prank,so zarul cadang wat lewat2 sket.so masa kui 3,kami pun ajak la dia p mapley.dia pun mmg nak makan.so mmg kena sgt la.balek dr mapley,kami saja suh zarul ajak bal p 7E,konon2 ada benda nak beli.biaq dia balek lambat sket.mula2 mcm xjadi.tapi sib kami baik dan nasib bal xbaik..wakaka..aku ngan waru dpt gak balek dulu.so kami pun ready kat blakang kereta.siap tepung ngan teluq kat tgn.elok ja depa balek,zarul wat2 lambat masa nak bukak pin2.masa 2 la aku ngan waru serbu!!waru pecahkan teluq kat blakang bal.masa bal pusing,aku tuang tepung kat dia..dah la lam gelap,puteh ja nampak..muahaha..
MASTERMIND : ZARUL,AKU NGAN WARU
BENDA XLEH LUPA : waru ketuk teluq blakang badan bal tapi teluq 2 liaq nak pecah.byk kali ketuk br pecah.bal sampai sakit blakang badan..